Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКлєопа, І. А.uk
dc.contributor.authorКовальчук, М. Б.uk
dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.date.accessioned2025-05-21T11:54:11Z
dc.date.available2025-05-21T11:54:11Z
dc.date.issued2024uk
dc.identifier.citationКовальчук М. Б., Клєопа І. А., Коломієць А. А. Концептуальні основи професійної орієнтації навчання математики як інтеграційної основи для фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. 2024. Вип. 6(149). С. 33-41.uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46521
dc.description.abstractУ статті розглядаються концептуальні основи професійної орієнтації навчання математики як інтеграційної бази для фахової підготовки студентів технічних спеціальностей. Визначено чинники, якими зумовлена актуальність інтеграції у навчання математики в технічних закладах вищої освіти методик професійно орієнтованого навчання. Досліджено розроблену систему професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студенів технічних спеціальностей, яка складається із цільового, теоретико-методологічного, змістового, організаційно-технологічного та діагностично-результативного блоків. З`ясовано, що дана система є ефективною за певних педагогічних умов (модифікація змісту математичної підготовки студентів інженерних спеціальностей на засадах професійної спрямованості навчання; застосування технологій алгоритмічного навчання у математичній підготовці майбутніх інженерів; упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання математики студентів інженерних спеціальностей; організація позааудиторної роботи студентів під час вивчення дисциплін математичного циклу) її реалізації. Установлено, що на рівень сформованості понятійного та технологічного складників курсу математики за мотиваційним критерієм впливає зміщення акцентів традиційного навчання математики в бік активного використання інформаційних технологій та ідей алгоритмізації. На покращення показників діяльнісного критерію впливає використання методів інформатики (алгоритмічна компонента), засобів комп`ютерної математики та інформаційних систем навчального призначення. Покращення показників когнітивного критерію відбувається шляхом зміни змістового наповнення курсу математики підготовки студентів технічних спеціальностей.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградськогоuk
dc.relation.ispartofВісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Вип. 6(149) : 33-41.uk
dc.subjectпрофесійне спрямуванняuk
dc.subjectпрофесійне спрямування навчання математикиuk
dc.subjectзаклади вищої технічної освітиuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectінтеграційна основаuk
dc.titleКонцептуальні основи професійної орієнтації навчання математики як інтеграційної основи для фахової підготовки студентів інженерних спеціальностейuk
dc.typeArticle, professional native edition
dc.identifier.udc387.14:51uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію