dc.contributor.author | Клєопа, І. А. | uk |
dc.contributor.author | Ковальчук, М. Б. | uk |
dc.contributor.author | Коломієць, А. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2025-05-21T11:54:11Z | |
dc.date.available | 2025-05-21T11:54:11Z | |
dc.date.issued | 2024 | uk |
dc.identifier.citation | Ковальчук М. Б., Клєопа І. А., Коломієць А. А. Концептуальні основи професійної орієнтації навчання математики як інтеграційної основи для фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей // Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. 2024. Вип. 6(149). С. 33-41. | uk |
dc.identifier.uri | https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46521 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються концептуальні основи професійної орієнтації навчання математики як інтеграційної бази для фахової підготовки студентів технічних спеціальностей. Визначено чинники, якими зумовлена актуальність інтеграції у навчання математики в технічних закладах вищої освіти методик професійно орієнтованого навчання. Досліджено розроблену систему професійної спрямованості навчання математики як інтеграційної основи фахової підготовки студенів технічних спеціальностей, яка складається із цільового, теоретико-методологічного, змістового, організаційно-технологічного та діагностично-результативного блоків. З`ясовано, що дана система є ефективною за певних педагогічних умов (модифікація змісту математичної підготовки студентів інженерних спеціальностей на засадах професійної спрямованості навчання; застосування технологій алгоритмічного навчання у математичній підготовці майбутніх інженерів; упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес навчання математики студентів інженерних спеціальностей; організація позааудиторної роботи студентів під час вивчення дисциплін математичного циклу) її реалізації. Установлено, що на рівень сформованості понятійного та технологічного складників курсу математики за мотиваційним критерієм впливає зміщення акцентів традиційного навчання математики в бік активного використання інформаційних технологій та ідей алгоритмізації. На покращення показників діяльнісного критерію впливає використання методів інформатики (алгоритмічна компонента), засобів комп`ютерної математики та інформаційних систем навчального призначення. Покращення показників когнітивного критерію відбувається шляхом зміни змістового наповнення курсу математики підготовки студентів технічних спеціальностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського. Вип. 6(149) : 33-41. | uk |
dc.subject | професійне спрямування | uk |
dc.subject | професійне спрямування навчання математики | uk |
dc.subject | заклади вищої технічної освіти | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | інтеграційна основа | uk |
dc.title | Концептуальні основи професійної орієнтації навчання математики як інтеграційної основи для фахової підготовки студентів інженерних спеціальностей | uk |
dc.type | Article, professional native edition | |
dc.identifier.udc | 387.14:51 | uk |
dc.identifier.orcid | https://orcid.org/ | uk |