• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Роль іміджу в конкурентоспроможності підприємства

Автор
Ярмола, О. С.
Боковець, В. В.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЛМ [179]
  • Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025) [876]
Анотації
The corporate image is a strategic factor influencing a company's competitiveness and success in the market. It is shaped by both external and internal factors, reflecting corporate culture, service quality, product standards, and the company's communication strategy. In today's business environment, a positive image is a key element in ensuring the effective functioning of an organization, as it fosters trust among consumers, partners, and investors. The creation and maintenance of a strong corporate image require a comprehensive approach involving PR specialists, marketers, and management.
 
Імідж підприємства є стратегічним фактором, що впливає на його конкурентоспроможність та успішність на ринку. Він формується на основі зовнішніх і внутрішніх чинників, відображає корпоративну культуру, рівень сервісу, якість продукції та комунікаційну політику компанії. У сучасному бізнес-середовищі позитивний імідж стає одним із вирішальних аспектів ефективного функціонування організації, оскільки він формує довіру споживачів, партнерів та інвесторів. Створення та підтримка іміджу вимагають комплексного підходу, що включає роботу PR-фахівців, маркетологів і менеджменту
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46540
Відкрити
176465.pdf (289.1Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ