Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДжеджула, В. В.uk
dc.contributor.authorЄпіфанова, І. Ю.uk
dc.contributor.authorТкачук, Л. М.uk
dc.date.accessioned2025-06-13T08:36:43Z
dc.date.available2025-06-13T08:36:43Z
dc.date.issued2025uk
dc.identifier.citationДжеджула В. В., Єпіфанова І. Ю., Ткачук Л. М. Аспекти бізнес-планування розвитку суб`єктів готельно-ресторанної справи // Development Service Industry Management. 2025. № 1. С. 354–360.uk
dc.identifier.issn2786-7870uk
dc.identifier.urihttps://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46624
dc.description.abstractУ статі напрацьовано комплекс рішень і пропозицій, що стосуються управління розвитком суб`єктів готельно-ресторанної справи. Вказано, що готельно-ресторанний бізнес (створення та розвиток його об`єктів) потребує свого ретельного планування, особливо зі застосуванням такого його інструмента, як бізнес-планування. Відтак, метою дослідження визначено узагальнення та подальший розвиток методико-прикладних положень і аспектів бізнес-планування розвитку суб`єктів готельно-ресторанної справи. Аргументовано, що застосування бізнес-планування дозволяє спланувати всі аспекти майбутнього бізнесу, відповідно, організувати його з оптимальними часовими і фінансовими витратами, передбачити виклики, ризики і загрози та реалізувати своєчасні заходи з їх недопущення і нівелювання. Проте, засоби бізнес-планування слід використовувати й опісля створення та вже певного етапу розвитку суб`єкта господарювання. Саме тому надано характеристику практики застосування бізнес-планування, зокрема стратегічного планування розвитку бізнес-одиниці, досліджуваного в статті підприємства готельно-ресторанної справи. Застосовано SWOT-аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища суб`єктів готельно-ресторанної справи. Напрацьовано методологічні аспекти моделювання обсягів господарської діяльності при бізнес-плануванні розвитку підприємства. Вказано на чинники, які слід враховувати під час бізнес-планування розвитку суб`єктів готельно-ресторанної справи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofDevelopment Service Industry Management. № 1 : 354–360.uk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectсуб`єкт господарюванняuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectбізнес-процесиuk
dc.subjectбізнес-плануванняuk
dc.subjectготельно-ресторанна справаuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.titleАспекти бізнес-планування розвитку суб`єктів готельно-ресторанної справиuk
dc.typeArticle, professional native edition
dc.identifier.udc658.5uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31891/dsim-2025-9(49)uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-2740-0771uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0391-9026uk
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9770-7851uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію