Удосконалення методів автоматизованого оцінювання якості тестових завдань в освітніх вимірюваннях
Анотації
The paper justifies the relevance of developing an information technology for evaluating the quality of test tasks in
educational measurements. The main quality indicators of tests, such as difficulty, discrimination, and reliability, are
analyzed, and the possibilities for their improvement through the integration of time analysis of task completion are
explored. It is established that the analysis of completion time not only improves the accuracy and expands the evaluation
criteria but also reveals anomalous behavioral patterns, thereby enhancing the overall effectiveness of testing У роботі обґрунтовано актуальність розробки інформаційної технології для оцінювання якості тестових
завдань в освітніх вимірюваннях. Проаналізовано основні показники якості тестів, такі як складність,
дискримінативність та надійність, а також вивчено можливості їхнього удосконалення за допомогою
інтеграції аналізу часу виконання завдань. Встановлено, що аналіз часу виконання завдань не лише дозволяє
покращити точність та розширити критерії оцінювання, але й виявляти аномальні поведінкові патерни, що в
цілому сприяє підвищенню ефективності тестування.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/46877