Вплив інформаційних технологій на процес навчання та пізнання
Анотації
Досліджено вплив сучасних інформаційних технологій на процес навчання та пізнання у сучасному освітньому середовищі. Відкриття та поширення цифрових технологій відкривають нові можливості для навчання, сприяючи доступності знань, інтерактивності та індивідуалізації навчального процесу. Застосування різноманітних інструментів, таких як віртуальна реальність, штучний інтелект, онлайн-платформи тощо, дозволяє створювати інноваційні методи навчання, які підтримують активну участь учнів, стимулюють їхню творчість та сприяють поглибленому засвоєнню матеріалу. Проте, разом з перевагами, існують і виклики, пов'язані з необхідністю адаптації педагогічного процесу до нових технологічних реалій, врахуванням індивідуальних особливостей учнів та забезпеченням кібербезпеки. Дослідження впливу інформаційних технологій на навчання є актуальним напрямком педагогічної науки, спрямованим на оптимізацію навчального процесу та підвищення якості освіти. The influence of modern information technologies on the process of learning and cognition in the modern educational environment is studied. The discovery and spread of digital technologies open new opportunities for learning, contributing to the availability of knowledge, interactivity and individualization of the educational process. The use of various tools, such as virtual reality, artificial intelligence, online platforms, etc., allows for the creation of innovative teaching methods that support the active participation of students, stimulate their creativity and promote in-depth learning of the material. However, along with the advantages, there are challenges associated with the need to adapt the pedagogical process to new technological realities, taking into account the individual characteristics of students and ensuring cyber security. The study of the impact of information technologies on learning is an actual area of pedagogical science aimed at optimizing the learning process and improving the quality of education.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/47547