Формування професійних компетентностей студентів технічних спеціальностей засобами конструктивного навчання математики
Анотації
Специфіка математичної підготовки студентів технічних спеціальностей ЗВО полягає не тільки в отриманні нових знань з математики, а й у вихованні потреби до застосування математичних прийомів та методів у майбутній професійній діяльності. У роботі досліджено проблему підвищення ефективності та якості навчання математики майбутніх інженерів з використанням конструктивістського підходу під час застосування засобів цифрових та візуально-інформаційних технологій. На підставі теоретичного аналізу результатів досліджень та аналізу діяльності студентів обґрунтовано, що конструктивне навчання розв’язування завдань формує навички роботи в команді, стимулює креативність і допомагає студентам ефективно презентувати результати виконання завдань, дає поштовх до пошуку нових технологій і прийомів розв’язування професійно зорієнтованих задач. The specificity of mathematical training of students of technical specialties of higher education institutions is not only to acquire new knowledge in mathematics, but also to cultivate the need to apply mathematical techniques and methods in future professional activities. The paper investigates the problem of improving the efficiency and quality of teaching mathematics to future engineers using a constructivist approach when applying digital and visual information technologies. Based on the theoretical analysis of research results and analysis of students' activities, it is substantiated that constructive problem-solving training develops teamwork skills, stimulates creativity and helps students to effectively present the results of tasks, gives impetus to the search for new technologies and techniques for solving professionally oriented problems.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48594