• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Формування професійних компетентностей студентів технічних спеціальностей засобами конструктивного навчання математики

Автор
Кирилащук, С. А.
Клочко, В. І.
Бондаренко, З. В.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії (2025) [234]
Анотації
Специфіка математичної підготовки студентів технічних спеціальностей ЗВО полягає не тільки в отриманні нових знань з математики, а й у вихованні потреби до застосування математичних прийомів та методів у майбутній професійній діяльності. У роботі досліджено проблему підвищення ефективності та якості навчання математики майбутніх інженерів з використанням конструктивістського підходу під час застосування засобів цифрових та візуально-інформаційних технологій. На підставі теоретичного аналізу результатів досліджень та аналізу діяльності студентів обґрунтовано, що конструктивне навчання розв’язування завдань формує навички роботи в команді, стимулює креативність і допомагає студентам ефективно презентувати результати виконання завдань, дає поштовх до пошуку нових технологій і прийомів розв’язування професійно зорієнтованих задач.
 
The specificity of mathematical training of students of technical specialties of higher education institutions is not only to acquire new knowledge in mathematics, but also to cultivate the need to apply mathematical techniques and methods in future professional activities. The paper investigates the problem of improving the efficiency and quality of teaching mathematics to future engineers using a constructivist approach when applying digital and visual information technologies. Based on the theoretical analysis of research results and analysis of students' activities, it is substantiated that constructive problem-solving training develops teamwork skills, stimulates creativity and helps students to effectively present the results of tasks, gives impetus to the search for new technologies and techniques for solving professionally oriented problems.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/48594
Відкрити
23401.pdf (739.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ