• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Бренд-менеджмент як основа формування успішної маркетингової стратегії підприємства

Автор
Косарук, О. М.
Вишталюк, К.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025) [90]
Анотації
У статті досліджуються особливості стратегічного бренд-менеджменту в умовах економічної нестабільності та воєнного стану в Україні. Розглядаються результати досліджень, які демонструють зміни у споживчих уподобаннях, зокрема підвищену увагу до соціальної відповідальності. Аналізуються ключові компоненти ефективної бренд-стратегії: формування ціннісної пропозиції в кризових умовах, впровадження адаптивної бренд-архітектури, розробка комунікаційної стратегії воєнного часу, цифрова трансформація та локалізація з елементами етичного патріотизму. На прикладах успішних українських компаній показано, що системний підхід до розвитку бренду дозволяє не лише зберегти, але й посилити ринкові позиції навіть в умовах війни, перетворюючи бренд із тактичного інструменту маркетингу на стратегічну платформу виживання та розвитку підприємств.
 
The article explores the peculiarities of strategic brand management in the context of economic instability and martial law in Ukraine. The results of studies that demonstrate changes in consumer preferences, in particular, increased attention to social responsibility, are considered. The article analyzes the key components of an effective brand strategy: forming a value proposition in a crisis, implementing adaptive brand architecture, developing a wartime communication strategy, digital transformation and localization with elements of ethical patriotism. The examples of successful Ukrainian companies show that a systematic approach to brand development allows not only to maintain but also to strengthen market positions even in times of war, transforming a brand from a tactical marketing tool into a strategic platform for the survival and development of enterprises.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49103
Відкрити
24185.pdf (150.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ