Бренд-менеджмент як основа формування успішної маркетингової стратегії підприємства
Анотації
У статті досліджуються особливості стратегічного бренд-менеджменту в умовах економічної нестабільності та воєнного стану в Україні. Розглядаються результати досліджень, які демонструють зміни у споживчих уподобаннях, зокрема підвищену увагу до соціальної відповідальності. Аналізуються ключові компоненти ефективної бренд-стратегії: формування ціннісної пропозиції в кризових умовах, впровадження адаптивної бренд-архітектури, розробка комунікаційної стратегії воєнного часу, цифрова трансформація та локалізація з елементами етичного патріотизму. На прикладах успішних українських компаній показано, що системний підхід до розвитку бренду дозволяє не лише зберегти, але й посилити ринкові позиції навіть в умовах війни, перетворюючи бренд із тактичного інструменту маркетингу на стратегічну платформу виживання та розвитку підприємств. The article explores the peculiarities of strategic brand management in the context of economic instability and martial law in Ukraine. The results of studies that demonstrate changes in consumer preferences, in particular, increased attention to social responsibility, are considered. The article analyzes the key components of an effective brand strategy: forming a value proposition in a crisis, implementing adaptive brand architecture, developing a wartime communication strategy, digital transformation and localization with elements of ethical patriotism. The examples of successful Ukrainian companies show that a systematic approach to brand development allows not only to maintain but also to strengthen market positions even in times of war, transforming a brand from a tactical marketing tool into a strategic platform for the survival and development of enterprises.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49103