Удосконалення брендингу ритейл-бізнесу шляхом інтеграції української айдентики на прикладі тов «сільпо-фуд»
Анотації
інструменту підвищення впізнаваності та конкурентоспроможності. Розглянуто використання національних мотивів у дизайні торгових просторів, рекламних комунікаціях та упаковці, як власних торгових марок, так і продукції інших брендів, представлених у мережі. Проаналізовано проєкти, що сприяють популяризації української культурної спадщини через візуальні та маркетингові рішення. Оцінено вплив цих стратегій на споживчі настрої, рівень довіри до бренду та формування лояльності. Запропоновано напрями подальшого розвитку брендингу, зокрема через поглиблення взаємодії з українськими митцями, розширення тематичних ініціатив, спрямованих на популяризацію української культури як глобального культурного феномена в ритейлі. enhancing brand recognition and competitiveness. It explores the use of national motifs in the design of retail spaces, advertising communications, and packaging, both for private labels and products from other brands represented in the network. The research analyzes projects aimed at promoting Ukrainian cultural heritage through visual and marketing solutions. The impact of these strategies on consumer sentiment, brand trust, and loyalty formation is assessed.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49130