• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025)
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • LIV НТКП ВНТУ (2025)
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025)
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Удосконалення брендингу ритейл-бізнесу шляхом інтеграції української айдентики на прикладі тов «сільпо-фуд»

Автор
Захаревич, Я.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • НТКП ВНТУ. Факультет менеджменту та інформаційної безпеки (2025) [90]
Анотації
інструменту підвищення впізнаваності та конкурентоспроможності. Розглянуто використання національних мотивів у дизайні торгових просторів, рекламних комунікаціях та упаковці, як власних торгових марок, так і продукції інших брендів, представлених у мережі. Проаналізовано проєкти, що сприяють популяризації української культурної спадщини через візуальні та маркетингові рішення. Оцінено вплив цих стратегій на споживчі настрої, рівень довіри до бренду та формування лояльності. Запропоновано напрями подальшого розвитку брендингу, зокрема через поглиблення взаємодії з українськими митцями, розширення тематичних ініціатив, спрямованих на популяризацію української культури як глобального культурного феномена в ритейлі.
 
enhancing brand recognition and competitiveness. It explores the use of national motifs in the design of retail spaces, advertising communications, and packaging, both for private labels and products from other brands represented in the network. The research analyzes projects aimed at promoting Ukrainian cultural heritage through visual and marketing solutions. The impact of these strategies on consumer sentiment, brand trust, and loyalty formation is assessed.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/49130
Відкрити
24289.pdf (282.0Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ