Наукові роботи каф. ПЗ
Останні надходження
-
Особливості викладання дисципліни «Візуалізація результатів наукових досліджень»
(Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня «Новий курс», 2025)Розглянуто особливості викладання дисципліни «Візуалізація результатів наукових досліджень» -
Розробки імплантованих нейроінтерфейсів
(ВНТУ, 2025)The features of the use of implanted neurointerfaces are considered. The main methods are analyzed. The achievements of foreign companies and scientists from Ukraine are considered -
Особливості використання Віg Data в маркетингу
(Державний податковий університет, 2025)Розглянуто Особливості використання Віg Data в маркетингу -
Semantic coding of graphic data
(International Scientific Unity, 2025)Semantic coding of graphic data -
Combined usage of phong shading and ray tracing
(International Scientific Unity, 2025)Combined usage of Phong shading and ray tracing -
Перспективні напрями розвитку розподілених баз даних
(Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2025)Prospective directions for the development of distributed databases. Promising directions for the development of distributed databases. -
Використанням паралаксного текстурування для підвищення реалістичності формування тривимірних зображень
(Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2025)Using parallax texturing to increase the realism of forming threedimensional images. Parallax Mapping to increase the realism of three-dimensional image formation. The issue of implementing parallax texturing in graphics ... -
Аналіз сучасних архітектур GPU
(Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2025)Наведено аналіз сучасних архітектур GPU -
Особливості шифрування графічних зображень
(Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2025)Features of graphic image encryption analyzed. -
Напрямки підвищення продуктивності та реалістичності формування тривимірних графічних зображень
(Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2025)Directions for increasing productivity and realism of formation of three-dimensional graphic images -
Роль мистецьких компетенцій для студентів
(Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2025)The text highlights the relevance of developing artistic competencies for students as an important element in the formation of a creative, socially active and professionally adaptive personality. The role of art in the ... -
Роль конкурсів з веб-дизайну для студентів України
(Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2025)The role of web design competitions for Ukrainian students has been assessed. -
Використання нейрогарнітур для комп`ютерного діагностування захворювань
(Приазовський державний технічний університет, 2025)Розглянуто питання використання нейрогарнітур для комп`ютерного діагностування захворювань -
Методи на основі глибокого навчання для прискореного шифрування графічних зображень
(Приазовський державний технічний університет, 2025)Розглянуто методи на основі глибокого навчання для прискореного шифрування графічних зображень -
Формування процедурних текстур для рендерингу
(Приазовський державний технічний університет, 2025)Розглянуто питання формування процедурних текстур для рендерингу. -
Ефективне розподілення обчислювального процесу між потоками і процесами при рендерингу тривимірних зображень
(Приазовський державний технічний університет, 2025)Розглянуто питання розподілення обчислювального процесу між потоками і процесами при рендерингу тривимірних зображень -
Використання нейрогарнітур для діагностики захворювань
(ВНТУ, 2025)The article highlights modern approaches to the use of neuroheadsets in the diagnosis of psychoneurological diseases, including depression, anxiety disorders, epilepsy, schizophrenia, Parkinson's disease, and Alzheimer's ... -
Development of a software package for intelligent monitoring of customer flow in coffee shops
(International Scientific Unity, 2025) -
Game-based educational software for immersive learning in historical contexts through interactive scenarios and simulations
(International Scientific Unity, 2025)This paper explores approaches to developing game-based educational software that enables users to immerse themselves in historical contexts through interactive scenarios and simulations. It analyzes the effectiveness ... -
Computer programs for learning to play musical instruments
(International Scientific Unity, 2025)Computer programs for teaching musical instruments were analyzed.