• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра опору матеріалів, теоретичної механіки та інженерної графіки
  • Наукові роботи каф. ОМТМІГ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет машинобудування та транспорту
  • Кафедра опору матеріалів, теоретичної механіки та інженерної графіки
  • Наукові роботи каф. ОМТМІГ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Deformation energy of vehicles in road traffic accidents

Автор
Perlov, V. Y.
Kyrytsia, I. Y.
Pradivliannyi, M. G.
Перлов, В.
Кириця, І.
Прадівлянний, М.
Дата
2025
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ОМТМІГ [87]
Анотації
В даній роботі розроблено методику визначення енергії деформації елементів конструкцій транспортних засобів, здеформованих в результаті дорожньо-транспортної пригоди, а також наведено методику визначення параметрів розкриття подушок безпеки транспортних засобів.Визначення енергії деформації конструктивних елементів транспортних засобів під час дорожньо-транспортних пригод відіграє важливу роль у розумінні механізмів зіткнення та наслідків пошкоджень. Одним з факторів, що впливає на деформацію транспортних засобів, є зміна твердості металу внаслідок деформації.Одним із способів визначення енергії деформації є аналіз зміни твердості металу внаслідок деформації. Вимірювання твердості пошкоджених компонентів транспортного засобу дозволяє отримати інформацію про рівень деформації, що відображається у зміні твердості матеріалу.Для виконання таких вимірювань часто використовують портативні прилади для вимірювання твердості, які можуть безпосередньо вимірювати твердість металу на місці аварії. Ці прилади базуються на різних методах вимірювання, таких як метод індентування або метод відскоку. Отримані дані про зміну твердості металу використовуються для розрахунку енергії деформації. Маючи цю інформацію та використовуючи відповідні математичні моделі, можна визначити енергію, поглинуту матеріалом під час деформації. Ця енергія деформації є показником ступеня пошкодження та механічного впливу, якого зазнав транспортний засіб.Оцінка енергії деформації має вирішальне значення для розуміння механізмів дорожньо-транспортних пригод та їх наслідків. Вона може допомогти встановити силу зіткнення, швидкість транспортних засобів та інші параметри, необхідні для розслідування ДТП. Крім того, визначення енергії деформації може бути використано для оцінки безпеки конструкцій транспортних засобів та розробки заходів щодо підвищення їх стійкості та захисту пасажирів.
 
In this work, a method of determining the deformation energy of vehicle structural elements deformed as a result of a traffic accident has been developed, as well as a method of determining the deployment parameters of vehicle airbags is given.The determination of the energy of deformation in the structural elements of vehicles during road traffic accidents (RTAs) plays a significant role in understanding collision mechanisms and the consequencesof damage. One factor influencing the deformation of vehicles is the change in metal hardness due to deformation.One way to determine the energy of deformation is to analyze the change in metal hardness due to deformation. Applying hardness measurements to damaged vehicle components provides information about the level of deformation, reflected in the change in material hardness.To perform such measurements, portable hardness testing devices are often used, which can directly measure the metal hardness at the accident scene. These devices are based on various measurement methods, such as indentation methods or rebound methods. The obtained data on the change in metal hardness are used to calculate the energy of deformation. With this information and the use of appropriate mathematical models, it is possible to determine the energy absorbed by the material during deformation. This deformation energy is an indicator of the extent of damage and mechanical impact experienced by the vehicle.Estimating deformation energy is critical to understanding the mechanisms of road traffic accidents (RTAs) and their consequences. It can help establish collision forces, vehicle speeds, and other parameters necessary for accident investigation. In addition, the determination of deformation energy can be used to assess the safety of vehicle structures and develop measures to improve their stability and protect passengers. The combination of several methods allows you to refine the energy absorption coefficients in computing programs.
 
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/50283
Відкрити
188737.docx (246.3Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ