dc.contributor.author | Бондаренко, З. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T11:24:10Z | |
dc.date.available | 2016-01-26T11:24:10Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Бондаренко З. В. Якісний аналіз розв'язків системи диференціальних рівнянь, як засіб формування деяких компонентів професійної культури студентів [Текст] / З. В. Бондаренко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2004. - № 1. - С. 115-120. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/20 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5218 | |
dc.description.abstract | Професійна культура, як складова професіоналізму сучасного фахівця, обумовлюється потребами, що задовольняються у діяльності і через діяльність. Суттєвим для розуміння психологічного механізму формування професійної спрямованості є те, що відповідні потреби знаходять свій предмет саме у діяльності. В статті показано, як на прикладі вивчення студентами теми "Диференціальні рівняння" відбувається формування відповідних мотивів та їх усвідомлення. | uk |
dc.description.abstract | Профессиональная культура, как составляющая профессионализма современного специалиста, обуславливается потребностями, которые удовлетворяются в деятельности и через деятельность. Существенным для понимания психологического механизма формирования профессиональной направленности есть то, что соответствующие потребности находят свой предмет именно в деятельности. В статье показано, как на примере изучения студентами темы "Дифференциальные уравнения" происходит формирование соответствующих мотивов и их осознания. | ru |
dc.description.abstract | Professional culture as the component of professionalism of the modern expert, is caused by needs which are satisfied in activity and through activity. Essential to understanding of the psychological mechanism of formation of a professional orientation there is that corresponding needs find the subject in activity. In article it is shown, how on the example of studying by students of the theme, "the Differential equations" the formation of corresponding motives and their comprehension occurs. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Якісний аналіз розв'язків системи диференціальних рівнянь, як засіб формування деяких компонентів професійної культури студентів | uk |
dc.title.alternative | Qualitative analysis differential equation solution as the tool for formation of certain components of professional culture of the students | en |
dc.title.alternative | Качественный анализ решений системы дифференциальных уравнений, как средство формирования некоторых компонентов профессиональной культуры студентов | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | № 372.8:378.02. | |