Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМельник, Т. С.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T11:24:26Z
dc.date.available2016-01-26T11:24:26Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationМельник Т. С. Математична модель формування оптимальної маркетингової стратегії [Текст] / Т. С. Мельник // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2004. - № 1. - С. 19-27.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/3
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5223
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню проблеми формування оптимальної маркетингової стратегії конкуренції на підставі використання математичних моделей і теорії ігор. Пропонується новий підхід до прогнозування поведінки підприємства у разі різних станів ринку.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию проблемы формирования оптимальной маркетинговой стратегии конкуренции на основе использования математических моделей и теории игр. Предлагается новый подход к прогнозированию поведения предприятия при различных состояниях рынка.ru
dc.description.abstractThe paper is devoted to research of the problem of formation of optimum marketing competition strategy on the basis of mathematical models application and theory of games. The new approach to forecasting the behaviour of the enterprise under different market condition is offered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleМатематична модель формування оптимальної маркетингової стратегіїuk
dc.title.alternativeMathematical model of formation of optimum marketing strategyen
dc.title.alternativeМатематическая модель формирования оптимальной маркетинговой стратегииru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.8


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію