dc.contributor.author | Федотов, В. О. | uk |
dc.contributor.author | Нікітіна, І. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Савуляк, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T13:27:50Z | |
dc.date.available | 2016-01-26T13:27:50Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Федотов В. О. Вплив похибок виготовлення газових підвісок на їх характеристики [Текст] / В. О. Федотов, І. Ю. Нікітіна, В. В. Савуляк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2004. - № 5. - С. 78-84. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/103 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5320 | |
dc.description.abstract | У підвіски з однією щілиною наддування газу технологічні похибки форми (у межах допуску) вала у вигляді сідлоподібності та конусності призводять до зниження (до 40 %) жорсткості і підйомної сили, а бочкоподібність вала практично не впливає на силові характеристики опори. Витрати газу збільшуються на 10...15 % якщо є відхилення поздовжнього профілю вала від ідеального.
При нерівномірності ширини кільцевої щілини наддування газу жорсткість і витрати газу не змінюються, а безрозмірна підйомна сила підвіски зменшується пропорційно відносної нерівномірності ширини щілини | uk |
dc.description.abstract | У подвески с одной щелью наддува газа технологические погрешности формы (в границах допуска) вала в форме седлообразности и конусности приводят к уменьшению (до 40 %) жесткости и подъемной силы, а бочкообразность вала практически не изменяет силовые характеристики опоры. Расход газа увеличивается на 10...15 % при отклонений продольного профиля вала от идеального.
При неравномерности ширины кольцевой щели наддува газа жесткость и расход газа не изменяются, а безразмерная подъемная сила подвеса уменьшается пропорционально относительной неравномерности ширины щели | ru |
dc.description.abstract | A suspension brackets with one crack of gas inflate has technological errors of the shaft shape (within the tolerance) in the form of a saddle shape and tapered crown profile which cause the reduction (up to 40 %) of rigidity and elevating force, and barrel shape of the shaft does not practically change power characteristics of the support. The consumption of gas is increased up 10...15 % at deviations of the longitudinal shaft profile from the ideal one.
At non-uniformity of width of a ring crack inflate of gas the rigidity and the consumption of gas does not change, and dimensionless elevating force of suspension bracket decreases proportionally to relative non-uniformity of width of a crack | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Вплив похибок виготовлення газових підвісок на їх характеристики | uk |
dc.title.alternative | Characteristics of gas suspension brackets at technological errors of manufacturing of their details | en |
dc.title.alternative | Влияние погрешности газовых подвесок на их характеристики | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 621.822.57 | |