dc.contributor.author | Олексенко, В. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T13:32:56Z | |
dc.date.available | 2016-01-26T13:32:56Z | |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.citation | Олексенко В. М. Комунікація при підготовці фахівців за дистанційною формою навчання [Текст] / В. М. Олексенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2005. - № 1. - С. 94-99. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/149 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5356 | |
dc.description.abstract | Показано як реалізувати комунікацію при різних формах організації навчального процесу та шляхи виховання студентів під час дистанційного навчання.
Дослідження показують, якщо комунікація направлена не тільки на контроль знань і вмінь студентів, а й на діагностику їхньої діяльності, то це забезпечує диференційований підхід, захоплює студента думкою про перспективу завтрашнього дня, стимулює до самостійної роботи з метою удосконалення професійних здібностей. Інформацію виховного характеру подано під окремою рубрикою, розроблено та описано робочий зошит т’ютора — перлину комунікацій. | uk |
dc.description.abstract | Показано как реализовать коммуникацию при различных формах организации учебного процесса и пути воспитания студентов при дистанционном обучении.
Исследования показывают, что если коммуникация направлена не только на контроль знаний и умений студентов, а и на диагностику их деятельности, то это обеспечивает дифференцированный подход, увлекает студента мыслью о перспективе завтрашнего дня, стимулирует к самостоятельной работе с целью усовершенствования профессиональных способностей. Информация воспитательного характера идетпод отдельной рубрикой, разработа и описана рабочая тетрадь тьютора—жемчужина коммуникаций. | ru |
dc.description.abstract | The aim of the article is to show how to realize communication by different forms of organizing the learning process and the ways of upbrining students by means of distance education.
Our research shows that if communication is directed not only to the control of students’ knowledge and skills but also to the diagnostics of their activity, then it provides differentiated approach, captivates a student with a thought about his prospect, stimulates to working on his own with the purpose of improving his professional abilities. Information of an up-bringing nature under a separate rubric, the workedout tutor’s exercise-book are a pearl of communications that is described in the article. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Комунікація при підготовці фахівців за дистанційною формою навчання | uk |
dc.title.alternative | Communication by training specialists of the distance form of education | en |
dc.title.alternative | Коммуникация в период подготовки специалистов при дистанционной форме обучения | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378 | |