Класифікація товарних брендів
Abstract
Запропоновано класифікацію товарних брендів за дев’ятьма ознаками, що дозволяє описувати з необхідною деталізацією профіль створюваного бренду. Наведено переваги і недоліки підтипів бренда по кожній ознаці, що дозволить зменшити кількість помилок під час формування виробником вимог до створюваного бренду. Предложена классификация товарных брэндов по девяти признакам, что позволяет описывать с необходимой детализацией профиль создаваемого брэнда. Приведены преимущества и недостатки подтипов брэнда по каждому признаку, что позволит уменьшить количество ошибок при формировании производителем требований к создаваемому брэнду. Nine-feature classification of product brands is proposed in the paper. The classification allows to describe detail profile of the creating brand. The fuzzy model of brand competitiveness index is proposed. The discussed advantages and disadvantages of brand subtypes allow to reduce mistakes on stage of brand profile creation.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/198
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5427