Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСіянов, О. І.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T13:55:22Z
dc.date.available2016-01-26T13:55:22Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.citationСіянов О. І. Фізичне моделювання та експериментальні дослідження моделі металевого одношарового циліндричного стержневого покриття [Текст] / О. І. Сіянов // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2006. - № 1. - С. 12-22.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/294
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5510
dc.description.abstractНа спроектованій і виготовленій безрозпірній моделі металевого одношарового циліндричного стержневого покриття за допомогою спеціально сконструйованих просторових П-подібних рам проведено серійні випробування трьох експериментальних систем на дію повного і однобічного зовнішнього навантаження. За результатами проведених досліджень підтверджено ефективність запропонованих автором конструкцій покриттів з затяжками та з горизонтальними фермами, що проявляється у зниженні напружень в елементах і зменшенні переміщень вузлів. Встановлено закономірності напружено-деформованого стану покриття в залежності від конструктивної форми і схеми навантаження.uk
dc.description.abstractНа спроектированной и изготовленной безраспорной модели металлического однослойного цилиндрического стержневого покрытия с помощью специально сконструированных пространственных П-подобных рам проведены серийные испытания трех экспериментальных систем на действие полной и односторонней внешней нагрузки. По результатам проведенных исследований подтверждена эффективность предложенных автором конструкций покрытий с затяжками и с горизонтальными фермами, что проявляется в снижении напряжений в элементах и уменьшении перемещений узлов. Установлены закономерности напряженно-деформированного состояния покрытия в зависимости от конструктивной формы и схемы нагрузки.ru
dc.description.abstractTesting of three experimental systems, intended for control of the influence of complete and unilateral external loading was performed using the designed and manufactured physical model of metal single-layer cylinder shape bar coverage using specially designed spatial П-shape frames. The results obtained proved the efficiency of coverage designs equipped with tie-bars and horizontal girders. The results allowed to determined regularities of stressed-strained state of coverage depending on design form and loading scheme.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleФізичне моделювання та експериментальні дослідження моделі металевого одношарового циліндричного стержневого покриттяuk
dc.title.alternativePhysical design and experimental research of the model of metallic single-layer cylinder bar coverageen
dc.title.alternativeФизическое моделирование и экспериментальные исследования модели металлического однослойного цилиндрического стержневого покрытияru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc624.074.5


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію