Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T14:14:39Z
dc.date.available2016-01-26T14:14:39Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationМокін Б. І. Квазіоптимальний закон зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму послідовного збудження системи електропривода трамвая в режимі сталого навантаження [Текст] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2007. - № 2. - С. 29-33.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/431
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5656
dc.description.abstractПобудовано квазіоптимальний закон зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму з послідовним збудженням системи електропривода трамвая, який враховує обмеження кутової швидкості за номінальним значенням. Запропоновано спосіб вирішення проблеми недовиконання програми роботи електропривода, спричиненого цим обмеженням.uk
dc.description.abstractПостроен квазиоптимальный закон изменения угловой скорости вращения вала ротора электродвигателя постоянного тока с последовательным возбуждением системы электропривода трамвая, который учитывает ограничение угловой скорости по номинальному значению. Предложен способ решения проблемы недовыполнения программы работы электропривода, вызванного этим ограничением.ru
dc.description.abstractQuasi-optimal law of angular velocity variation of the rotation of the rotor shaft of the series excitation direct-current electric motors of the tram electric drives has been elaborated, it considers angular velocity limitation of rating value.The method of solution of the problem dealing with the problem of operation program underfulfilment caused by that limitation is suggested.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleКвазіоптимальний закон зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму послідовного збудження системи електропривода трамвая в режимі сталого навантаженняuk
dc.title.alternativeQuasi-optimal law of angular velocity variation of the rotation of the rotor shaft of the series excitation direct-current electric motors of the tram electric drives under the invariable loadingen
dc.title.alternativeКвазиоптимальный закон изменения угловой скорости вращения вала ротора электродвигателя постоянного тока последовательного возбуждения системы электропривода трамвая в режиме постоянной нагрузкиru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc681.5.023+681.5.015+62-83:629.433


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію