Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T14:17:05Z
dc.date.available2016-01-26T14:17:05Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationМокін Б. І. Модифікація квазіоптимального закону зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму послідовного збудження системи електропривода трамвая в режимі сталого навантаження [Текст] / Б. І. Мокін, О. Б. Мокін // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2007. - № 3. - С. 46-49.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/453
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/5679
dc.description.abstractЗапропоновано ітераційний підхід до розв’язання проблеми недовиконання електроприводом трамвая програми роботи, спричиненої обмеженням кутової швидкості, за номінальним значенням. Побудовано відповідний уточнений квазіоптимальний закон зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму з послідовним збудженням системи електропривода трамвая.uk
dc.description.abstractПредложен итерационный подход к решению проблемы недовыполнения электроприводом трамвая программы работы, вызванной ограничением скорости по номинальному значению. Построен соответствующий уточненный квазиоптимальный закон изменения угловой скорости вращения вала ротора электродвигателя постоянного тока с последовательным возбуждением системы электропривода трамвая.ru
dc.description.abstractIterative solution method of work program underfulfilment caused by angular velocity limitation of rating value was suggested. Corresponding specified quasi-optimal law of angular velocity variation of the rotor shaft rotation of the series excitation direct-current electric motors of the tram electric drives was elaborated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleМодифікація квазіоптимального закону зміни кутової швидкості обертання вала ротора електродвигуна постійного струму послідовного збудження системи електропривода трамвая в режимі сталого навантаженняuk
dc.title.alternativeModification of quasi-optimal law of angular velocity variation of rotor shaft rotation of series excitation direct-current electric motors of tram electric drives under invariable loadingen
dc.title.alternativeМодификация квазиоптимального закона изменения угловой скорости вращения вала ротора электродвигателя постоянного тока последовательного возбуждения системы электропривода трамвая в режиме постоянной нагрузкиru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc681.5.023+681.5.015+62-83:629.433


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію