• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2010. № 3
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2010. № 3
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Оптимізація руху порожнього електричного транспортного засобу по прямолінійній горизонтальній колії

Автор
Мокін, О. Б.
Мокін, Б. І.
Дата
2010
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [421]
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2010. № 3 [23]
  • Наукові роботи каф. КЕМСК [451]
Анотації
Подано результати розв’язання задачі оптимізації руху порожнього електричного транспортного засобу по прямолінійному відрізку колії, прокладеній на горизонтальній площині. Показано, що оптимальний закон для струму якірних кіл тягового електропривода електричного транспортного засобу, що рухається порожняком, суттєво відрізняється від оптимального закону для струму якірних кіл електропривода в разі повної завантаженості цього електричного транспортного засобу.
 
Представлены результаты решения задачи оптимизации движения пустого электрического транспортного средства по прямолинейному отрезку пути, проложенному на горизонтальной плоскости. Показано, что оптимальный закон для тока якорных цепей тягового электропривода электрического транспортного средства, движущегося порожняком, существенно отличается от оптимального закона для тока якорных цепей электропривода в случае полной загруженности этого электрического транспортного средства.
 
There had been shown results of solving an optimization problem of the empty electric vehicle on a straight-line segment of road lying on a horizontal plane. There had been also shown significant difference of optimal law for the current anchor chains of the electric drive of travelling empty electric vehicles from the optimal law for electric current anchor chains in the case of a full load of the electric vehicle.
 
URI:
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1677
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6113
Відкрити
1677.pdf (275.2Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ