Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХомік, О. М.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T16:11:00Z
dc.date.available2016-01-26T16:11:00Z
dc.date.issued2014-03-19
dc.identifier.citationХомік О. М. Мультимедійні технології як засіб формування управлінської культури майбутніх економістів [Текст] / О. М. Хомік // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 6. - С. 117-120.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1023
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6632
dc.description.abstractОбґрунтовано ефективність і доцільність використання мультимедійних технологій як засобу формування управлінської культури майбутніх економістів. З’ясовано сутність понять «електронні засоби», «мультимедіа», «мультимедійні технології», наведено переваги і особливості використання мультимедійних технологій у навчально-виховному процесі вищої школи. Подано авторське визначення поняття «формування управлінської культури майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій».uk
dc.description.abstractОбоснована эффективность и целесообразность использования мультимедийных технологий как средства формирования управленческой культуры будущих экономистов. Выяснена сущность понятий «электронные средства», «мультимедиа», «мультимедийные технологии», приведенные преимущества и особенности использования мультимедийных технологий в учебновоспитательном процессе высшей школы. Подано авторское определение понятия «формирование управленческой культуры будущих экономистов средствами мультимедийных технологий».ru
dc.description.abstractThe effectiveness and feasibility of using multimedia technologies as a means of Future Economists’ Management Culture Formation have been substantiated. The essence of concepts "electronic media", "multimedia", "multimedia technologies" has been proved; benefits and features of multimedia technologies usage in higher education learning and educational process have been given. The author’s definition of the term "future economists’ management culture forming by means of multimedia technologies" has been given.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleМультимедійні технології як засіб формування управлінської культури майбутніх економістівuk
dc.title.alternativeMultimedia technologies as a means of future economists’ management culture formationen
dc.title.alternativeМультимедийные технологии как средство формирования управленческой культуры будущих экономистовru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc348.096:331.107:004.912


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію