dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T16:15:56Z | |
dc.date.available | 2016-01-26T16:15:56Z | |
dc.date.issued | 2013-10-11 | |
dc.identifier.citation | Хом’юк І. В. Застосування нетрадиційних інструментів оцінювання навчальних результатів студентів з вищої математики [Текст] / І. В. Хом’юк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 4. - С. 127-131. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1070 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6683 | |
dc.description.abstract | Обґрунтовано проблему контролю знань студентів у вищій школі. Розглянуто та проаналізовано використання інтерактивних технологій в контексті здійснення оцінювання навчальних результатів студентів з вищої математики. | uk |
dc.description.abstract | Обоснована проблема контроля знаний студентов в высшей школе. Рассмотрены и проанализи-рованы использования интерактивных технологий в контексте осуществления оценивания учебных результатов студентов по высшей математике. | ru |
dc.description.abstract | The problem of control of knowledge of students is substantiated at higher school. The uses of interactive technologies are considered and analyzed in the context of realization of evaluation of educational results of students on higher mathematics. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Застосування нетрадиційних інструментів оцінювання навчальних результатів студентів з вищої математики | uk |
dc.title.alternative | The use of non-traditional assessment tools of learning outcomes of students in higher mathematics | en |
dc.title.alternative | Использование нетрадиционных инструментов оценивания учебных результатов студентов по высшей математике | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378:37.022 | |