Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2016-01-26T16:15:56Z
dc.date.available2016-01-26T16:15:56Z
dc.date.issued2013-10-11
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Застосування нетрадиційних інструментів оцінювання навчальних результатів студентів з вищої математики [Текст] / І. В. Хом’юк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 4. - С. 127-131.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1070
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6683
dc.description.abstractОбґрунтовано проблему контролю знань студентів у вищій школі. Розглянуто та проаналізовано використання інтерактивних технологій в контексті здійснення оцінювання навчальних результатів студентів з вищої математики.uk
dc.description.abstractОбоснована проблема контроля знаний студентов в высшей школе. Рассмотрены и проанализи-рованы использования интерактивных технологий в контексте осуществления оценивания учебных результатов студентов по высшей математике.ru
dc.description.abstractThe problem of control of knowledge of students is substantiated at higher school. The uses of interactive technologies are considered and analyzed in the context of realization of evaluation of educational results of students on higher mathematics.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleЗастосування нетрадиційних інструментів оцінювання навчальних результатів студентів з вищої математикиuk
dc.title.alternativeThe use of non-traditional assessment tools of learning outcomes of students in higher mathematicsen
dc.title.alternativeИспользование нетрадиционных инструментов оценивания учебных результатов студентов по высшей математикеru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378:37.022


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію