dc.contributor.author | Савенко, О. Є. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-01-26T16:22:50Z | |
dc.date.available | 2016-01-26T16:22:50Z | |
dc.date.issued | 2013-05-21 | |
dc.identifier.citation | Савенко О. Є. Дослідження суднової електроенергетичної системи порома «Єйськ» [Текст] / О. Є. Савенко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2013. - № 1. - С. 85-89. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1130 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/6742 | |
dc.description.abstract | Розглянуто проблему виникнення обмінних коливань потужності під час паралельної роботи синхронних генераторів у складі суднової електростанції порома «Єйськ». За допомогою методів математичного моделювання виявлено їх причину і запропоновано метод усунення. Результати підтверджено експериментальними дослідженнями. | uk |
dc.description.abstract | Рассмотрена проблема возникновения обменных колебаний мощности во время параллельной работы синхронных генераторов в составе судовой электростанции парома «Ейск». С помощью методов математического моделирования выявлена причина их возникновения и предложен метод устранения. Результаты подтверждены экспериментальными исследованиями. | ru |
dc.description.abstract | The problem of origin of exchange vibrations of power is considered during parallel work of syn-chronous generators in ship power-station composition of ferry “Eisk”. The methods of mathematical design are exposed, their reason and the method of removal is offered. Results are confirmed with experimental researches. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Дослідження суднової електроенергетичної системи порома «Єйськ» | uk |
dc.title.alternative | The study of ship's electric power system of the ferry “Eisk” | en |
dc.title.alternative | Исследование судовой электроэнергетической системы парома «Ейск» | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 621.313.10 | |