Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії: Недавні надходження
Відображеня елементи 101-120 із 4280
-
Цифрові технології і гейміфікація у сучасних навчальних процесах і освіті
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024)Розглянуто ключові аспекти та принципи технології гейміфікації, зроблено висновок, що це є досить актуальним напрямком розвитку освітніх технологій у теперішній час. -
Особливості методу трасування шляху
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024)Проаналізовано метод трасування шляху Path Tracing для формування високоякісних реалістичних зображень. Описано принципи його роботи. Розглянуто новітні технології, такі як графічні процесори RTX і алгоритми денойзингу, ... -
Аналіз вимог до графічних мов програмування
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024)У роботі розглянуто основні вимоги до графічних мов програмування. Проведено аналіз особливостей використання візуального програмування та програмування на основі написання коду. Проаналізовано відомі графічні мови, ... -
Аналіз методів стеганографічного приховування інформації
(WayScience, 2024)Проаналізовано методи стеганографічного приховування інформації -
Роль директорів шкіл для надання якісних освітніх послуг
(Центр фінансово-економічних наукових досліджень, 2024)Проаналізовано роль директорів шкіл для надання якісних освітніх послуг -
Використанням GPU для розпаралелення рендерингу
(Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня «Новий курс», 2024)Розглянуто особливості використанням GPU для розпаралелення рендерингу -
Використання штучного інтелекту при формуванні текстурних зображень
(Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2024)Розглянуто питання використання штучного інтелекту при формуванні текстурних зображень. -
Аналіз найпопулярніших пакетів прикладних программ для текстурування в галузі комп`ютерної графіки
(КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», 2024)Наведено аналіз найпопулярніших пакетів прикладних програм для текстурування в галузі комп`ютерної графіки. -
Розробка інноваційних технологій для розвитку сучасних робочих просторів
(ВНТУ, 2024)In the modern world, where flexibility and community become key elements of successful business, coworking spaces are becoming increasingly popular. Thanks to advanced technologies, the platform provides users with ... -
Проблеми та перспективи використання програмних застосунків при управлінні торговими точками
(ВНТУ, 2024)The paper is devoted to the analysis of problems related to the integration of applications in the management of retail outlets and the search for the best ways to solve them. Attention is paid to such problems as the ... -
Розробка програмного рішення для аналізу та оптимізації особистих фінансів на основі моделей штучного інтелекту
(ВНТУ, 2024)Proposed software solution for analyzing and optimizing personal finances based on artificial intelligence models is aimed at providing personalized advice to reduce expenses and increase wealth. The use of artificial ... -
Інформаційно-комунікаційні технології в процесі вивчення математики: виклики сучасності
(Publishing House «Baltija Publishing», 2022) -
The Development of Physically Correct Reflectance Model Based on Logarithm Function
(Institute of Electrical and Electronics Engineers, 2023)The purpose of this work is to develop the physically correct reflectance model based on logarithm function, which allows to increase the realism level of objects visualization. -
Обхід динамічних селекторів при автоматизованій взаємодії з веб-сторінкою
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У роботі розглядаються методи обходу захисту веб-сторінок з динамічними селекторами для автоматизації взаємодії з ними. Огляд охоплює використання XPath і CSS-селекторів з шаблонами, ідентифікацію незмінних атрибутів, ... -
Візуалізація багатокритеріального аналізу інструментів управління монорепозиторіями
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У сучасних проєктах розробки програмного забезпечення, особливо в багатопроєктних середовищах, ефективне управління монорепозиторіями є критично важливим. У даній роботі розглянуто методи візуалізації результатів ... -
Особливості шифрування зображень на основі GPU
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто використання GPU для шифрування зображень. Показано, що шифрування зображень на GPU продовжує розвиватися, надаючи значні можливості для покращення безпеки, швидкості та ефективності обробки даних у широкому ... -
Захист біомедичних зображень від несанкціонованого доступу
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто особливості захисту біомедичних зображень від несанкціонованого доступу за рахунок використання криптографічних та стеганографічних методів. Показано, що при приховуванні рентгенівських знімків в контейнерах ... -
Перспективи застосування неінвазивного нейрокомп`ютерного інтерфейсу в комп`ютерних іграх
(Одеський національний технологічний університет, 2024)Розглянуто застосування неінвазивних нейрокомп‘ютерних інтерфейсів для комп‘ютерних ігор. Показано, що поява на ринку недорогих ЕЕГ гарнітур з набором API для розробників інтерфейсів \"мозок - комп`ютер\" робить можливою ... -
Гейміфікація в маркетингу
(Одеський національний технологічний університет, 2024)У роботі проаналізовано особливості використання гейміфікаціїї в маркетингових стратегіях для підвищення залучення та утримання клієнтів. -
Практичне застосування штучного інтелекту і теорії ймовірності в азартних іграх
(Одеський національний технологічний університет, 2024)This research examines the practical application of artificial intelligence and probability theory for modeling and analyzing gambling.