dc.contributor.author | Муляр, Ю. І. | uk |
dc.contributor.author | Глушич, В. О. | uk |
dc.contributor.author | Муляр, Ю. И. | ru |
dc.contributor.author | Глушич, В. Е. | ru |
dc.contributor.author | Mulyar, Yu. I. | en |
dc.contributor.author | Glushich, V. O. | en |
dc.date.accessioned | 2016-02-24T20:49:59Z | |
dc.date.available | 2016-02-24T20:49:59Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.citation | Муляр Ю. І. Причепний вібраційний каток з гідроприводом для шляхових робіт [Текст] / Ю. І. Муляр, В. О. Глушич // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 1999. – № 6. – С. 66–69. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/8783 | |
dc.description.abstract | Наведена оригінальна конструкція причепного вібраційного катка, навантаженням якого в процесі ущільнення матеріалу шляхового покриття керує гідропривод. Розроблена математична модель механічної частини без урахування гідроприводу; шляхом дослідження амплітудно-частотних характеристик для декількох варіантів значень конструктивних параметрів отримані резонансні частоти, на яких можлива робота пристрою. Це дало можливість попередньо визначити конструктивні параметри для проведення більш детальних досліджень пристрою та його приводу. | uk |
dc.description.abstract | Приведена оригинальная конструкция прицепного вибрационного катка, нагружением которого в процессе уплотнения материала дорожного покрытия, управляет гидропривод. Разработана математическая модель механической части без учета гидропривода; путем исследования амплитудно-частотных характеристик для нескольких вариантов значений конструктивных параметров получены резонансные частоты, на которых возможна работа устройства. Это дало возможность предварительно назначить конструктивные параметры для проведения более детальных исследований устройства и его привода. | ru |
dc.description.abstract | Trailed hydraulic roller of original design is presented. Its loading in the process of road covering compaction is controlled by hydraulic drive. Mathematical model for the mechanical unit has been developed in which hydraulic drive is not taken into account. By investigating amplitude-frequency characteristics for a few variants of design parameter values, resonance frequencies providing the possibility of unit operation have been obtained. This enables to assign design parameters for conducting a more detailed research of the unit and its drive. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний технічний університет | uk |
dc.title | Причепний вібраційний каток з гідроприводом для шляхових робіт | uk |
dc.title.alternative | Прицепной вибрационный каток с гидроприводом для дорожных работ | ru |
dc.title.alternative | Trailed vibration roller with hydraulic drive for road-building | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 625.08(03); 625.08(075.8) | |