Show simple item record

dc.contributor.authorЛесько, О. Й.uk
dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorЗалюбівська, О. Б.uk
dc.contributor.authorРузакова, Г. Г.uk
dc.contributor.authorЛесько, А. И.ru
dc.contributor.authorПрыщак, Н. Д.ru
dc.contributor.authorЗалюбивская, О. Б.ru
dc.contributor.authorLesko, O. Y.en
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.contributor.authorZalyubivska, O. B.en
dc.date.accessioned2016-03-11T14:35:06Z
dc.date.available2016-03-11T14:35:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationЕтика ділових відносин: навчальний посібник [Текст] / О. Й. Лесько, М. Д. Прищак, О. Б. Залюбівська, Г. Г. Рузакова. – Вінниця : ВНТУ, 2011. – 309 с.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-414-7
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9094
dc.description.abstractУ посібнику розкриваються етичні проблеми ділових відносин у сфері бізнесу та управління, висвітлені основні положення ділової етики та правила ділового етикету. Розглянуто питання, що регламентують порядок ділових зустрічей, ведення переговорів, організацію прийомів. Визначено чинники формування іміджу ділової людини. Велика увага приділяється питанню етичних норм та психологічних механізмів ділового спілкування. Посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів, майбутніх менеджерів, керівників.uk
dc.description.abstractВ пособии раскрываются этические проблемы деловых отношений в сфере бизнеса и управления, освещены основные положения деловой этики и правила делового этикета. Рассмотрены вопросы, регламентирующие порядок деловых встреч, ведение переговоров, организацию приемов. Определены факторы формирования имиджа делового человека. Большое внимание уделяется вопросу этических норм и психологических механизмов делового общения.ru
dc.description.abstractThe manual reveals the ethical issues of business relationships in business and administration, highlighted the main provisions of business ethics and rules of business etiquette. The question governing the business meetings, negotiating, organizing receptions. Factors forming the image of a business person. Much attention is paid to the issue of ethics and psychological mechanisms of business communication.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectетикаuk
dc.subjectетикетuk
dc.subjectетика ділових відносинuk
dc.subjectнаціональні особливості ділових відносинuk
dc.subjectгендерні засади ділових відносинuk
dc.subjectділове спілкуванняuk
dc.subjectвзаєморозуміння та конфлікти у спілкуванніuk
dc.subjectділова атрибутикаuk
dc.subjectімідж ділової людиниuk
dc.subjectділовий прийомuk
dc.subjectэтикаru
dc.subjectэтикетru
dc.subjectэтика деловых отношенийru
dc.subjectнациональные особенности деловых отношенийru
dc.subjectгендерные особенности деловых отношенийru
dc.subjectделовое общениеru
dc.subjectделовые встречи и переговорыru
dc.subjectвзаимопонимание и конфликты в общенииru
dc.subjectделовая атрибутикаru
dc.subjectимидж делового человекаru
dc.subjectделовой приемru
dc.subjectethicsen
dc.subjectetiquetteen
dc.subjectethics of business relationsen
dc.subjectnational characteristics of business relationsen
dc.subjectgender features business relationsen
dc.subjectbusiness communicationen
dc.subjectbusiness meetings and negotiationsen
dc.subjectunderstanding and conflict in communicationen
dc.subjectbusiness attributesen
dc.subjectimage of a business personen
dc.subjectbusiness receptionen
dc.titleЕтика ділових відносинuk
dc.title.alternativeЭтика деловых отношенийru
dc.title.alternativeEthics of business relationsen
dc.typeTutorial
dc.identifier.bbc87.7я73
dc.identifier.udc174(075)


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record