Комп’ютерний навчальний засіб для практичного освоєння проектування систем управління за методом СОМЕТ
Анотації
В дипломному проекті вирішується задача розробки відкритого, дешевого та ефективного комп’ютеризованого навчального засобу для практичного освоєння розробки автоматичних систем управління за методом СОМЕТ. Метою його розробки є підвищення ефективності навчального процесу формування професійно-орієнтованих практичних умінь у фахівців з комп’ютеризованих систем управління. Програмна реалізація навчального засобу (тренажера) виконана на основі розповсюдженого офісного додатка операційної системи Windows. Програмні рішення комп’ютеризованого навчального засобу (тренажера) можуть бути покладені в основу системи-оболонки для конструювання навчальних засобів аналогічного призначення. В дипломном проекте решается задача разработки открытого, дешевого и эффективного компьютеризированного учебного средства для практического освоения разработки автоматических систем управления методом СОМЕТ. Целью его разработки является повышения эффективности учебного процесса формирования профессионально-ориентированных практических умений у специалистов по компьютеризированным системам управления. Программная реализация учебного средства (тренажера) выполнена на основе распространенного офисного приложения операционной системы Windows. Программные решения компьютеризированного учебного средства (тренажера) могут быть положенные в основу системы-оболочки для конструирования учебных средств аналогичного назначения. In degree work the task of development of the open, cheap and effective computerized educational means for practical studying of automatic control systems engineering by COMET-method is solved. The purpose of its development is increase of efficiency of educational process of formation of the professional-focused practical skills at experts on the computerized control systems. Program realization of an educational means (simulator) is executed on the basis of widespread office Windows-application. Program decisions of an educational means (simulator) can be put in a basis of system-environment for designing educational means of similar assignment.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/9864