• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 7.05070202 "Електричні системи і комплекси транспортних засобів"
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 7.05070202 "Електричні системи і комплекси транспортних засобів"
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Модернізація система регулювання фар легкового автомобіля

Автор
Мукомел, В. Ю.
Дата
2016
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 7.05070202 "Електричні системи і комплекси транспортних засобів" [13]
Анотації
Розроблено систему автоматичного регулювання фар легкового автомобіля. Була розглянута конструкція механізму регулювання фар, проаналізований цикл його роботи. За поставленим технічним завданням були пораховані статичні і динамічні моменти двигунів під час перехідних процесів пуску механізму. Була визначена потрібна потужність для привідних двигунів і виконане техніко-економічне обґрунтування вибору системи електроприводу, в якості якої вибрано систему ШІП-ДПС на базі мікроконтролера. Розроблено пристрій на базі мікроконтролера Atmega 128 відповідно до вимог завдання. Розроблені схеми структурна, електрична принципова, алгоритми керування системою автоматичного регулювання фар, програми. У розділі «Охорона праці» виконано системний аналіз надійності та безпеки автомобільної системи.
 
Разработана система автоматического регулирования фар легкового автомобиля. Была рассмотрена конструкция механизма регулировки фар, проанализирован цикл его работы. По поставленному техническому заданию были посчитаны статические и динамические моменты двигателей во время переходных процессов пуска механизма. Была определена требуемая мощность для приводных двигателей и выполнено технико-экономическое обоснование выбора системы электропривода, в качестве которой выбрана система ШИП-ДПС на базе микроконтроллера. Разработано устройство на базе микроконтроллера Atmega 128 в соответствии с требованиями задачи. Разработанные схемы структурная электрическая принципиальная, алгоритмы управления системой автоматического регулирования фар, программы. В разделе «Охрана труда» выполнен системный анализ надежности и безопасности автомобильной системы.
 
The system automatically adjust the headlights of the car. Was considered design regulation mechanism headlights, analyzed a series of his work. For the set terms of reference were counted static and dynamic moments during engine transients start mechanism. It was determined the power required to drive the engines and completed the feasibility study for the choice of electric, as selected by the STS-SHIP system based on a microcontroller. A device based on microcontroller Atmega 128 in accordance with the requirements of the job. Schemes structural, electrical principle, control algorithms headlights automatic control system and programs. In the "Health" performed a systematic analysis of reliability and safety of automotive systems.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23091
Відкрити
Mukomel_Payanok_2016.pdf (889.7Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ