• English
    • русский
    • українська
  • українська 
    • English
    • русский
    • українська
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLV НТКП ВНТУ (2016)
  • XLV НТК гуманітарних підрозділів (2016)
  • Перегляд матеріалів
  • Головна
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Науково-технічні конференції підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ)
  • XLV НТКП ВНТУ (2016)
  • XLV НТК гуманітарних підрозділів (2016)
  • Перегляд матеріалів
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Direct and interactive marketing

Автор
Марчук, А. О.
Дата
2016-03
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Collections
  • XLV НТК гуманітарних підрозділів (2016) [189]
Короткий опис(реферат)
The article considers advantages of direct and interactive marketing and the ways of their application.
 
В статті розглянуто переваги прямого і непрямого маркетингу та шляхи їх застосування.
 
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2016/paper/view/721
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10463
Переглянути
390.pdf (403.6Kb)

Інституційний репозитарій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетуЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі матеріалиСпільноти та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

Перегляд статистики

ISSN 2413-6360 | Головна | Зворотній зв'язок | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by RL Igniter | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ