Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБєлан, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T20:43:20Z
dc.date.available2016-05-26T20:43:20Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationБєлан А. В. Marketing communications: sensory marketing [Electronic resource] / А. В. Бєлан // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2016/paper/view/778.en
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-hum/all-hum-2016/paper/view/778
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10475
dc.description.abstractThe article considers the definition of the category of «marketing communications» and «sensory marketing» and analyzed its separate elements.en
dc.description.abstractРозкрито визначення категорії «маркетингові комунікації» та «сенсорний маркетинг» та проаналізовано його окремі елементи.uk
dc.language.isoen_USen
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectсенсорний маркетингuk
dc.subjectмультисенсорний брендингuk
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectsensory marketingen
dc.subjectmultisensory brandingen
dc.titleMarketing communications: sensory marketingen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.19


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію