Підвищення якості навчання інженерній графіці студентів напряму "Теплоенергетика"
Автор
Слободянюк, О. В.
Слободянюк, О. Д.
Слободянюк, Ю. О.
Дата
2016-03Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Наявність фахових складових інженерної освіти стримує і ускладнює розвиток дистанційних технологій навчання при набутті інженерних освітньо-кваліфікаційних програм. Тому метою статті є теоретичне обґрунтування та розробка умов активізації оволодіння знаннями студентами та набуття ними навичок оформлення конструкторської документації в умовах дистанційного навчання. The presence of specialized components of engineering education hinders and hampers the development of distance learning technologies in the acquisition of engineering education and qualification programs. The purpose of the article is theoretical foundation and development conditions enhance student’s mastery of knowledge and skills acquisition of registration of the design documentation in distance learning.
URI:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-ebmd/all-ebmd-2016/paper/view/679
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10606