Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:25:02Z
dc.date.available2016-05-26T21:25:02Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationХом'юк В. В. Структурна модель формування математичної компетентності майбутніх інженерів [Електронний ресурс] / В. В. Хом'юк // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/284.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fitki/all-fitki-2016/paper/view/284
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10917
dc.description.abstractУ статті здійснено науковий аналіз психолого-педагогічної літератури  й наукових досліджень із проблеми моделювання, оскільки моделювання в педагогіці обумовлено пошуком шляхів удосконалення підготовки фахівців різного рівня, наведено авторське тлумачення  моделі формування математичної компетентності майбутніх інженерів. Розроблено й теоретично обґрунтовано структурну модель процесу формування математичної компетентності майбутніх інженерів у вищому технічному навчальному закладі, яка включає такі структурні блоки: концептуально-цільовий, організаційно-змістовий, процесуально-технологічний  та аналітико-результативний. Запропонована модель, реалізована в середовищі фундаментальних дисциплін, які є методологічною основою процесу формування компетентності майбутнього інженера.uk
dc.description.abstractВ статье осуществлен научный анализ психолого -педагогической литературы и научных исследований по проблеме моделирования, поскольку моделирование в педагогике обусловлено поиском путей совершенствования подготовки специалистов различного уровня, приведено авторское толкование модели формирования математической компетентности будущих инженеров. Разработана и теоретически обоснована структурная модель процесса формирования математической компетентности будущих инженеров в высшем техническом учебном заведении, включая такие структурные блоки: концептуальноцелевой, организационно-содержательный, процессуально-технологический и аналитико-результативный. Предложенная модель , реализованная в среде фундаментальных дисциплин, которые являются методологической основой процесса формирования компетентности будущего инженера.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectструктурна модельuk
dc.subjectмайбутній інженерuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectметод моделюванняuk
dc.subjectструктурная модельuk
dc.subjectбудущий инженерru
dc.subjectматематическая компетентностьru
dc.subjectмодельru
dc.subjectметод моделированияru
dc.titleСтруктурна модель формування математичної компетентності майбутніх інженерівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію