Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКорінний, Б. О.uk
dc.contributor.authorКоцюбинський, В. Ю.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:31:54Z
dc.date.available2016-05-26T21:31:54Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationКорінний Б. О. Система управління контекстною рекламою в соціальних мережах [Електронний ресурс] / Б. О. Корінний, В. Ю. Коцюбинський // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2016/paper/view/1367.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fksa/all-fksa-2016/paper/view/1367
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10981
dc.description.abstractВ роботі розглядаються існуючі варіанти розміщення контекстної реклами в соціальних мережах та запропоновано реалізацію методу таргетингування й збору статистичних відомостей про рекламну кампаніюuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectконтекстна рекламаuk
dc.subjectтаргетингuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjecttargetingen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectcampaignen
dc.subjectcontextual advertisingen
dc.subjecttargetingen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectcampaignen
dc.titleСистема управління контекстною рекламою в соціальних мережахuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc4.2


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію