Перспективи використання опор з газовим мащенням для турбонаддування двигунів внутрішнього згорання
Abstract
Під час турбонаддування в циліндри двигуна турбіною компресора подається повітря під тиском. Турбокомпресор є основним конструктивним елементом та забезпечує підвищення тиску повітря у впускній системі. Відпрацьовані гази обертають турбінне колесо, яке через ротор обертає компресорне колесо. Недоліком системи турбонаддування є чутливість до зношення поршневої групи. Використання у системі газових опор, яка використовує для живлення відпрацьовані гази дозволяє вирішити такий недолік. Перспективне використання опор на газовому мащенні пояснюється якостями газового мастильного матеріалу. During the turbo boost into the cylinders of the engine turbine compressor air is supplied under pressure.
Turbocharger ¬ is the basic building block and provides increased air pressure in the intake system. Spent gases rotate
turbine wheel, which rotates the rotor through a compressor wheel. The downside turbocharger is sensitive to wear
piston. The use of gas in the system of supports which uses exhaust gases to power can solve this deficiency.
Prospective application supports the gas explains Painting gas qualities lubricant
URI:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2016/paper/view/106
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11086