Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБіліченко, В. В.uk
dc.contributor.authorГадайчук, М. Ю.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:41:51Z
dc.date.available2016-05-26T21:41:51Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationБіліченко В. В. Формування асортименту послуг автосервісних підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Біліченко, М. Ю. Гадайчук // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2016/paper/view/1197.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2016/paper/view/1197
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11112
dc.description.abstractВ статті наведено загальні характеристики поняття «асортимент послуг», розроблено алгоритм формування асортименту для підприємств. Визначено етапи алгоритму та фактори маркетингового середовища, що впливають на них.uk
dc.description.abstractIn this article the general characteristics of the notion “service range” is given, the algorithm of formation range of services for the enterprises is developed. The stages of the algorithm and the marketing factors that affect them are determined.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectавтосервісuk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectасортиментна політика послугuk
dc.subjectserviceen
dc.subjectservice rangeen
dc.subjectmarketing factorsen
dc.subjectformation range of servicesen
dc.titleФормування асортименту послуг автосервісних підприємствuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію