Show simple item record

dc.contributor.authorБурєнніков, Ю. Ю.uk
dc.contributor.authorСавчук, О. Л.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:44:07Z
dc.date.available2016-05-26T21:44:07Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationБурєнніков Ю. Ю. Особливості організації сервісного обслуговування на авторизованій СТО «Бош Авто Сервіс» [Електронний ресурс] / Ю. Ю. Бурєнніков, О. Л. Савчук // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2016/paper/view/1271.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2016/paper/view/1271
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11149
dc.description.abstractПроаналізовано особливості клієнтоорієнтованого підходу та організаційного процесу сервісного обслуговування  автомобілей на прикладі авторизованої станції технічного обслуговування «Бош Авто Сервіс».uk
dc.description.abstractThe features of client-oriented approach and organizational service process on the example of authorized service station "Bosch Auto Service"en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectавтомобільuk
dc.subjectорганізаційний процесuk
dc.subjectстанція технічного обслуговуванняuk
dc.subjectклієнтuk
dc.subjectцикл послугuk
dc.subjectcaren
dc.subjectorganizational processen
dc.subjectservice stationen
dc.subjectthe customer service cycleen
dc.titleОсобливості організації сервісного обслуговування на авторизованій СТО «Бош Авто Сервіс»uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc656.071


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record