Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКрупчатнікова, Ю. С.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:52:25Z
dc.date.available2016-05-26T21:52:25Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationКрупчатнікова Ю. С. Теоретико-прикладні аспекти маркетингової діяльності в Україні [Електронний ресурс] / Ю. С. Крупчатнікова // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/618.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/618
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11181
dc.description.abstractРозглянуто  організаційний  аспект  управління  маркетингом  на  підприємстві.  Визначено головні відмінності в цілях і завданнях відділів маркетингу та збуту, а також розподіл функцій маркетингу між іншими підрозділами підприємства.uk
dc.description.abstractThe article is connect with organizational aspects of marketing management at the enterprise. Also he identifies the key differences between marketing department and sales department and the features of distribution marketing functions between other departments.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectуправління маркетингомuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectвідділ збутуuk
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsales departmenten
dc.titleТеоретико-прикладні аспекти маркетингової діяльності в Україніuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc658.8 (477)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію