Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСельська, І.В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:53:50Z
dc.date.available2016-05-26T21:53:50Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationСельська І. Маркетингова діяльність малих підприємств як чинник їх розвитку [Електронний ресурс] / І. Сельська // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/741.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/741
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11205
dc.description.abstractПроаналізовано особливості маркетингової діяльності на малих підприємствах. Доведено, що в умовах недостатньої державної підтримки малого бізнесу неминуче посилюється роль маркетингу.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectМаркетингuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectмале підприємствоuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectMarketingen
dc.subjectbusinessen
dc.subjectsmall business competitivenessen
dc.titleМаркетингова діяльність малих підприємств як чинник їх розвиткуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338(075.8)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію