Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБєлан, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:54:13Z
dc.date.available2016-05-26T21:54:13Z
dc.date.issued2016-03uk_UA
dc.identifier.citationБєлан А. В. Рекламні технології на базі сенсорного маркетингу [Електронний ресурс] / А. В. Бєлан // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/765.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/765
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11211
dc.description.abstractРозкрито визначення категорії «маркетингові комунікації» та «сенсорний маркетинг» та проаналізовано його окремі елементи. Розглянуто рекламні методи впливу на споживача з використанням інноваційних технологій.uk
dc.description.abstractThe article reviewed the definition of the category of «marketing communications» and «sensory marketing» and analyzed its separate elements. It also considered the advertisement methods of influence on a consumer with the use of innovative technologies.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectсенсорний маркетингuk
dc.subjectмультисенсорний брендингuk
dc.subjectінноваційнірекламні технологіїuk
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectsensory marketingen
dc.subjectmultisensory brandingen
dc.subjectinnovative advertisement technologiesen
dc.titleРекламні технології на базі сенсорного маркетингуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc659.19


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію