Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарачина, Н. П.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:54:45Z
dc.date.available2016-05-26T21:54:45Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Еволюція сприйняття брендингу територій в епоху змін [Електронний ресурс] / Н. П. Карачина // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/942.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/942
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11218
dc.description.abstractРозкрито еволюційні засади видозміни сприйняття брендингу та брендингу територій за умов перманентних змін. Обґрунтовано доцільність та сутність брендингу територій як найбільш ефективний інструмент активного позиціонування регіону, процес побудови, розвитку та управління брендом.uk
dc.description.abstractReveals the evolutionary principles of perception altering branding and branding in conditions of permanent change.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectбрендинг територійuk
dc.subjectтериторіяuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectуправління брендомuk
dc.titleЕволюція сприйняття брендингу територій в епоху змінuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc347.77


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію