Обґрунтування вибору оптимальної зовнішньоекономічної стратегії підприємства
Анотації
В статті досліджено основні проблеми формування та тенденції розвитку маркетинг-менеджменту у зовнішньоекономічній діяльності українських підприємств. Управління маркетингом у сфері зовнішньоекономічної діяльності включає дослідження основних характеристик сучасного світового ринку, його динаміки, тенденцій розвитку; розробку стратегії виходу і діяльності на потенційному зарубіжному ринку; визначення проблем і специфіки технології маркетингової діяльності на зовнішніх ринках. In the article the basic problems of development and trends of marketing management in foreign economic activities of Ukrainian enterprises. Marketing management in foreign economic activity includes the study of the basic characteristics of the modern global market, its dynamics and trends of development; development of exit strategies and activities to potential foreign markets; identification of problems and specific technology marketing activities in foreign markets.
URI:
http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/1389
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11248