Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНесен, Л. М.uk
dc.contributor.authorНесен, В. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:58:24Z
dc.date.available2016-05-26T21:58:24Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationНесен Л. М. Збутова політика як фактор формування монополістичної конкуренції [Електронний ресурс] / Л. М. Несен, В. В. Несен // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/1082.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/1082
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11277
dc.description.abstractДосліджено можливості формування механізму недосконалої (монополістичної) конкуренції в зв’язці «виробництво – збут». Основна увага приділена особливостям реалізації вказаних типів ринку в сфері торгівлі (через гурт в рітейлі) з метою уточнення практичного змісту недосконалої конкуренції в сучасних умовах.uk
dc.description.abstractThe opportunities of formation mechanism of imperfect (monopolistic) competition in tandem "production - sales" investigated. The main focus is on the implementation of features of these market types in the trade market (through wholesale at retail) order to clarify of the practical content of imperfect competition in the present conditions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectнедосконала конкуренціяuk
dc.subjectмонополістична конкуренціяuk
dc.subjectдистрибуціяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectтип ринкуuk
dc.subjectimperfect competitionen
dc.subjectmonopolistic competitionen
dc.subjectdistributionen
dc.subjectbranden
dc.subjectmarket typeen
dc.titleЗбутова політика як фактор формування монополістичної конкуренціїuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.35:339.13


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію