Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГлущенко, Л.Д.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:58:30Z
dc.date.available2016-05-26T21:58:30Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationГлущенко Л. Маркетингові чинники підвищення рівня продажу товарів підприємства [Електронний ресурс] / Л. Глущенко // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/423.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/423
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11279
dc.description.abstractРозглянуто маркетингові аспекти та принципи побудови взаємодії з покупцем, що дало можливість сформувати  сучасні умови підвищення рівня продажу товарів в будь якій сфері.uk
dc.description.abstractWe consider marketing aspects and the basic principles of interaction with the customer. Formed basic conditions raising selling products in any area.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectпідвищення рівня продажуuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectвигодаuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectproduct increased salesen
dc.subjectdemanden
dc.subjectbenefiten
dc.titleМаркетингові чинники підвищення рівня продажу товарів підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію