Show simple item record

dc.contributor.authorГлущенко, Л.Д.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:58:30Z
dc.date.available2016-05-26T21:58:30Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationГлущенко Л. Маркетингові чинники підвищення рівня продажу товарів підприємства [Електронний ресурс] / Л. Глущенко // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/423.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/423
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11279
dc.description.abstractРозглянуто маркетингові аспекти та принципи побудови взаємодії з покупцем, що дало можливість сформувати  сучасні умови підвищення рівня продажу товарів в будь якій сфері.uk
dc.description.abstractWe consider marketing aspects and the basic principles of interaction with the customer. Formed basic conditions raising selling products in any area.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectпідвищення рівня продажуuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectвигодаuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectproduct increased salesen
dc.subjectdemanden
dc.subjectbenefiten
dc.titleМаркетингові чинники підвищення рівня продажу товарів підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record