Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛевченко, Д. О.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:59:13Z
dc.date.available2016-05-26T21:59:13Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationЛевченко Д. О. Реклама в побуті та бізнесі [Електронний ресурс] / Д. О. Левченко // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/469.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/469
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11291
dc.description.abstractРозглянута сутність реклами в нашому житті, як зі сторони звичайного споживача, так і зі сторони підприємця, визначені види реклами, її мета і ефективність, наведена певна статистика, обґрунтована ставленням українських споживачів до реклами.uk
dc.description.abstractIt’s considered an essence of advertising in our lives, from both consumer’s and entrepreneur’s views, determined kinds of advertising, its aim and efficiency, given some statistics, given an attitude of Ukrainian consumers to advertisements.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectРекламаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectпідприємціuk
dc.subjectспоживачіen
dc.subjectfrom both consumer’s and entrepreneur’s viewsen
dc.subjectdetermined kinds of advertisingen
dc.subjectits aim and efficiencyen
dc.subjectgiven some statisticsen
dc.subjectgiven an attitude of Ukrainian consumersto advertisementsen
dc.titleРеклама в побуті та бізнесіuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc338(075.8)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію