Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТарасюк, Н. М.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:59:29Z
dc.date.available2016-05-26T21:59:29Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationТарасюк Н. М. Формування системи показників для вибору оптимального каналу реалізації молока та молочної продукції молокопереробними підприємствами україни [Електронний ресурс] / Н. М. Тарасюк // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/481.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/481
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11295
dc.description.abstractАнотаціяДосліджено проблема вибору переробними підприємствами оптимального каналу реалізації молока та молочної продукції в контексті вертикальної інтеграції. Виявлено критерії, які впливають на цей вибір та введено коефіцієнти їх вагомості на основі думок експертів.uk
dc.description.abstractIt was considered the problem of the choice by the processing enterprise of the optimal channel of the milk distribution and the milk products as a vertical integration in this article. It was determined the criterions which influence on the choice and brought in the coefficients of their significance on the base of the expert’s decisions.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмолокопродуктовий підкомплексuk
dc.subjectмолочна продукціяuk
dc.subjectреалізація молокаuk
dc.subjectканализбутуuk
dc.subjectsub of milken
dc.subjectdairy productsen
dc.subjectsale of milk sales channelsen
dc.titleФормування системи показників для вибору оптимального каналу реалізації молока та молочної продукції молокопереробними підприємствами україниuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc631.11


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію