Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРибачук, Н. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T22:01:10Z
dc.date.available2016-05-26T22:01:10Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationРибачук Н. В. Етапи та проблеми розвитку маркетингу в україні [Електронний ресурс] / Н. В. Рибачук // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/608.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/608
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11320
dc.description.abstractПроведено ретроспективний огляд еволюційного шляху розвитку  маркетингу в Україні. Наведені основні проблеми розвитку та становлення маркетингу. Розглянуті нові основні напрямки розвитку маркетингу в Україні.uk
dc.description.abstractThis article offers a retrospective review of the evolutionary way of marketing development in Ukraine. The basic problems of development and establishment of marketing have been described. The main approaches of new marketing development in Ukraine have been considered.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectзелений маркетингuk
dc.subjectнейромаркетингuk
dc.subjectкраудмаркетингuk
dc.subjectмуніципальний маркетингuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectgreen marketingen
dc.subjectneuromarketingen
dc.subjectkraudmarketingen
dc.subjectmunicipal marketingen
dc.titleЕтапи та проблеми розвитку маркетингу в Україніuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію