Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКулієв, О. А.uk
dc.date.accessioned2016-06-03T07:51:18Z
dc.date.available2016-06-03T07:51:18Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationКулієв О. А. Формування та удосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПАТ «САН ІнБев Україна») [Електронний ресурс] : [презентація] / О. А. Кулієв ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту ; Кафедра менеджменту та моделювання в економіці. - Електронні текстові дані (1 файл: 0,78 Мбайт). - Вінниця, 2015. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11520
dc.descriptionКерівник : д.е.н., проф. Карачина Н. П.uk
dc.description.abstractВ дипломній роботі розглянуто теоретико-методичні та прикладні аспектиформування та удосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства. В першому розділі розкрита сутністьмаркетингової стратегії, основні види, етапи та підходи до розробки, а також розглянуті існуючі методичні засади оцінювання ефективності маркетингової стратегії. В другому розділі наведенохарактеристику ПАТ «САН Інбев Україна», проаналізовано загальні показники фінансово-господарської діяльності підприємства та здійснено оцінювання маркетингової стратегії. В третьому розділі визначено пріоритетні напрямки формування маркетингової стратегії розвитку ПАТ «САН Інбев Україна»,заходи удосконалення існуючої маркетингової стратегіїрозвитку підприємства.uk
dc.description.abstractOperari theoretica et practica in thesim methodi rationem venalicium militarium-re emendationem. In prima ostendit venalicium militarium essentia, basic figura occurrit evolutionis gradus, et recense venalicium Insidijs efficaciam aestimandum esse fundamenta methodi. Secundo AS «SUN InBev Ukraine» effingit et oeconomicos altiore perficientur revocamus financial venalicium militarium peragatur. In sectione tertia per prioritatem directions concludendi de venalicium militarium AS «SUN InBev Ukraine» metitur improving existing ipsum consilio et undè.la
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject7.03060101
dc.subjectменеджмент організацій і адмініструванняuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectдиверсифікація діяльностіuk
dc.subjectстратегія просуванняuk
dc.subjectvenalicium militariumla
dc.subjectdiversitas operationum promotione belli franchisingla
dc.titleФормування та удосконалення маркетингової стратегії розвитку підприємства (на прикладі ПАТ «САН ІнБев Україна»)uk
dc.title.alternativeVenalicium militarium emendationem dolor firmati (exempli gratia, AS «SUN InBev Ukraine»la
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail
Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію