Гральний рушій unity як універсальний інструмент розробки roguelike-ігор.
dc.contributor.author | Романюк, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Єлісеєнко, О. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-06-08T07:42:46Z | |
dc.date.available | 2016-06-08T07:42:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Романюк О. В. Гральний рушій unity як універсальний інструмент розробки roguelike-ігор [Електронний ресурс] /О. І. Єлісеєнко О. В. Романюк . // Матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції "Молодь в технічних науках:дослідження, проблеми, перспективи (МТН-2016), Вінниця, 4-10 травня 2016 р. - Електронні текстові дані. - 2016. - Режим доступу : http://conf.inmad.vntu.edu.ua/fm/index.php?page=materials&line=20&mat=341 | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11660 | |
dc.description.abstract | Алгоритмічна побудова 3D-ландшафту можлива двома методами. Перший метод включає в себе створення скрипта для використання вбудованого в гральний рушій редактора ландшафтів. Другий спосіб полягає в побудові сітки ландшафту (mesh). Даний метод дає ширший набір дій над ландшафтом, але є складнішим ніж перший: створення сітки включає побудову первинного мешу, подальше його розбиття на трикутники та написання шейдерів (це програма для одного із ступенів графічного конвеєра, що використовується в тривимірній графіці для визначення остаточних параметрів об'єкта чи зображення) для створеного ландшафту. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Гральний рушій unity як універсальний інструмент розробки roguelike-ігор. | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 004.946 |