Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorРоманюк, О. В.uk
dc.contributor.authorЄлісеєнко, О. І.uk
dc.date.accessioned2016-06-08T07:42:46Z
dc.date.available2016-06-08T07:42:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationРоманюк О. В. Гральний рушій unity як універсальний інструмент розробки roguelike-ігор [Електронний ресурс] /О. І. Єлісеєнко О. В. Романюк . // Матеріали міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції "Молодь в технічних науках:дослідження, проблеми, перспективи (МТН-2016), Вінниця, 4-10 травня 2016 р. - Електронні текстові дані. - 2016. - Режим доступу : http://conf.inmad.vntu.edu.ua/fm/index.php?page=materials&line=20&mat=341uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11660
dc.description.abstractАлгоритмічна побудова 3D-ландшафту можлива двома методами. Перший метод включає в себе створення скрипта для використання вбудованого в гральний рушій редактора ландшафтів. Другий спосіб полягає в побудові сітки ландшафту (mesh). Даний метод дає ширший набір дій над ландшафтом, але є складнішим ніж перший: створення сітки включає побудову первинного мешу, подальше його розбиття на трикутники та написання шейдерів (це програма для одного із ступенів графічного конвеєра, що використовується в тривимірній графіці для визначення остаточних параметрів об'єкта чи зображення) для створеного ландшафту.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.titleГральний рушій unity як універсальний інструмент розробки roguelike-ігор.uk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc004.946


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію