Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorАдлер, О. О.uk
dc.contributor.authorОхріменко, І. В.uk
dc.date.accessioned2016-06-11T12:16:55Z
dc.date.available2016-06-11T12:16:55Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationАдлер О. О. Аналіз конкурентоспроможності продукції за допомогою матричного методу оцінки на прикладі ВАТ “Укртелеком” [Текст] / О. О. Адлер, І. В. Охріменко // Вісник ХНУ. – 2011. – № 3, т. 2 - С. 7-10.uk
dc.identifier.issn23075740
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11812
dc.description.abstractУ статті проведено аналіз конкурентоспроможності продукції ВАТ "Укртелеком" за допомогою матричного методу оцінки. Оцінка конкурентоспроможності за даним методом проведена на базі матриці, що враховує специфіку галузі до якої відноситься підприємство, його конкурентні можливості та переваги, фактори ринку. З метою встановлення основних конкурентних переваг ВАТ "Укртелеком" проведено його SWOT-аналіз.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectматрицяuk
dc.subjectоцінкаuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.subjectМатриця Нільсенаuk
dc.titleАналіз конкурентоспроможності продукції за допомогою матричного методу оцінки на прикладі ВАТ “Укртелеком”uk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc338.246.83


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію