Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorНікіфорова, Л. О.uk
dc.contributor.authorМещерякова, Т. К.uk
dc.contributor.authorКовтун, Р. В.uk
dc.contributor.authorNіkіforova, L. O.en
dc.contributor.authorMecsherіakova, T. K.en
dc.contributor.authorКovtyn, R. V.en
dc.date.accessioned2016-06-13T20:56:15Z
dc.date.available2016-06-13T20:56:15Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationНікіфорова Л. О. Оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business» [Текст] / Л. О. Нікіфорова, Т. К. Мещерякова, Р. В. Ковтун // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". − Хмельницький : ХНУ, 2013. – № 2. – С. 46-49.uk
dc.identifier.issn2307-5740
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11938
dc.description.abstractВ статті побудована теоретична модель для опису оптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business». На основі такої моделі побудована технологія для експериментального визначення ефективності діяльності маркетолога.uk
dc.description.abstractThe theoretical model for describing the marketing optimization in «business to business» is considered in this article. The technology for experimental determination of a marketer effective activity is based on this model. To create a situation for negotiation specialists in B2B-marketing is applied game-theoretic approach that allows to describe the process of reconciling the interests of its members - the parties (buyer and seller), called "players" and the process of selling a product or a service is called"game". The obtained results allow to create effective marketing activities in «business to business» and staff development, which will be based on the following conditions: pi>pk, when i<k; Ci>Ck,wherei<k.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономічні наукиuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетологuk
dc.subjectВ2В-маркетингuk
dc.subjectмодельuk
dc.titleОптимізація маркетингової діяльності у сфері «business to business»uk
dc.title.alternativeMarketing optimization in «business to business»en
dc.typeArticle
dc.identifier.udc339.138


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію