• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2015. № 6
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2015. № 6
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху від зупинки до зупинки за заданий час гібридного автомобіля з непрацюючою системою електропривода

Автор
Мокін, О. Б.
Мокін, Б. І.
Лобатюк, В. А.
Мокин, А. Б.
Мокин, Б. И.
Лобатюк, В. А.
Mokin, A. B.
Mokin, B. I.
Lobatiuk, V. A.
Дата
2015
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. САІТ [421]
  • Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2015. № 6 [26]
  • Наукові роботи каф. КЕМСК [451]
Анотації
Запропоновано обчислювальний метод для ідентифікації моделей оптимального руху за критерієм мінімуму витрат пального від зупинки до зупинки за заданий час транспортного засобу з комбінованим приводом від двигуна внутрішнього згорання та від електричного двигуна постійного струму при вимкненій системі електропривода.
 
Предложен вычислительный метод для идентификации моделей оптимального движения по критерию минимума расхода топлива движения от остановки до остановки за заданное время транспортного средства с комбинированным приводом от двигателя внутреннего сгорания и от электрического двигателя постоянного тока при выключенной системе электропривода.
 
Computational method for identifying models of motion of a vehicle with a combined drive of internal combustion engine and DC motor when the electric drive system is broken from stop to stop within a specified time frame optimal by minimum fuel consumption criterion has been proposed in the paper.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12033
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1848
Відкрити
1848-1881-1-SM.pdf (631.4Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ